søndag den 20. november 2011

Yeeehaaa! Det er mandag imorgen!

Jubiiiii!
Imorgen er det mandag og jeg skal på arbejde!

Væk fra sure, vrantne unger, der kun vil det de selv vil og nogen gange ikke en gang det! Unger der nogle dage tror, de er regenter på slottet!

Fatter ikke at det kan være et problem, at vi "bare" skal være herhjemme og ikke have huset fuld af legekammerater eller arrangementer. Der var sgu da blevet disket op med både "Løvernes Konge", Trivial Pursuit og en tur i svømmeren. OG mors kreatime! Men næh nej, der var ikke meget der kunne stille nogen tilfreds i denne weekend.

Fandme godt de sover nu og først kommer hjem kl 15 imorgen! ;-)

(Og hvis de der børn, der er der hvor jeg arbejder, ikke makker ret imorgen, så bliver de sgu sendt hjem til forældrene!)

7 kommentarer:

  1. Halleluja fra endnu en bitterfisse der tæller dagene til den yngste terrorist skal skippes afsted i vuggestue.

    God arbejdslyst, Heidi!

    SvarSlet
  2. Det er sjældent jeg læse blogs - jeg bliver så provokeret og ender med at skrive noget jeg fortryder....
    Så kald mig bare speltkusse (selvom jeg personligt synes at quinoakusse har en bedre klang), men jeg synes da ikke, du udleverer dine børn, som du skriver på fb!
    Hvis dine - iøvrigt skønne så vidt jeg husker - unger tror, at de regerer på slottet, så er der vel en grund til det? Og hvis de er af den forestilling, at det er dem der styrer slagets gang, så er det vel ikke helt deres skyld?

    Sorry, netop derfor læser jeg sjældent blogs.... jeg kommer til at blande mig, og kunne i den forbindelse måske komme til at nævne forbudte ord, som opdragelse og forældreansvar, og det på trods af, at jeg er pædagog :)
    Til gengæld tror jeg at du kan tåle det Heidi....

    SvarSlet
  3. Blogs er jo til for det samme, Lita. En dagbogsform, som er offentlig for andre, som har LYST til at læse med og som faktisk sætter ord på en masse forbudte tanker og føelser i dagligdagen og familielivet. Hvis du kan blive provokeret over det Heidi skriver og ligefrem insinuere at hun ikke opdrager og tager ansvar for sine børn, så er det eneste jeg kan sige;

    Så la' da vær'...

    Kh. Kristine

    SvarSlet
  4. Tusind tak for kommentarerne de damer!

    Når man blogger og har valgt at have sin kommentarboks åben for alle, så er det fordi man gerne vil have kommentarer - også fra folk der måske ikke er enige. Bliver man provokereret - som Lita blev her - så er det da helt på sin plads at kommentere. Jeg elsker ALLE kommentarer også når der er sjælden gang er en der siger mig lidt imod, bliver bare glad når nogen gider bruge deres tid her.

    Lita - Hahaha - du her ret, det er ikke mine børn jeg udleverer, men mig selv! Selvfølgelig er det vores ansvar at børnene ikke regerer her på slottet, og det gør de da heller ikke, selvom de indimellem gerne vil ;-) De er jo demokratisk opdraget og derfor også indstillet på en kamp i ny og næ.
    Nogle gange ryger man bare i en dårlig kombination at træthed mm og så bliver det en lorte dag. Det står jeg ved. I det store hele synes jeg sgu vi har fint styr på det, selvom jeg måske antyder at det sejler - det gør det ikke - ret tit ;-)

    Kristine - tak for opbakningen, det er sødt af dig. Jeg kender Lita og tror ikke hun synes jeg er den værste k*lling i verden, selvom vi måske ikke ser ens på alt :-)

    SvarSlet
  5. He he, nej Heidi, jeg synes faktisk du er ret skøn, ellers gad jeg da ikke kommenterer på din blog.....
    Og jeg ved, at dine børn er nogle smukke, skønne, selvstændige og bestemte unger ;)
    Og Jeg ved at du tager dig fantastisk godt af dine børn, at de bliver opdraget på og at du er dit ansvar meget bevidst.... Med ansvar, mente jeg iøvrigt ansvar for kvaliteten af samværet :)
    Men ja.... Jeg kan bare lade være Kristine, men kan godt lige Heidi og hendes utrolig underholdende måde at skrive på - skal bare kontrollerer mit tastatur ;)

    SvarSlet
  6. Nej Lita - du skal IKKE styre dit tastatur! Du skal sgu blive ved med at sparke lidt ;-)

    SvarSlet
  7. Hehe det var nu et meget sjovt indlæg :) Børn kræver hårdt arbejde. Men det ved vi jo alle sammen.

    SvarSlet