onsdag den 3. august 2011

En speltmors bekendelser

Jeg er ikke ligefrem speltkusse typen. (pardon my french)

Mine børn får både slik, cola og er på MacD. De får også grovboller, gulerødder og græskarkerner. Og mælk. Alting med måde, naturligvis.

Jeg har en tendens til at få røde knopper, hvis det hele bliver for "frelst." (Eller skyldes det mon for meget cola??) Indimellem føler jeg mig "forkert" som mor, fordi jeg ikke er en af de speltmødre, som blogland flyder med. Derfor er da også en befrielse at læse, at andre kommer ud af busken og fortæller, hvordan tingene er hos dem!

Fint andre folk har deres principper, men det passer bare ikke til mig, og jeg har med tiden indset, at hvis ikke hjertet er med, så fungerer det ikke!!

Please, correct me if I'm wrong...

3 kommentarer:

  1. JAAAAAA!!!!!

    Words spoken out of my mouth!

    Knus Karen

    SvarSlet
  2. You are not wrong :-)

    SvarSlet
  3. Endnu en gang har jeg fået bekræftet hvorfor jeg elsker "Tantes tanker" <3 :-)

    TAK - Heidi

    Knus Anette

    SvarSlet