tirsdag den 30. august 2011

Magelig mor!

Jeg kører i bil på arbejde. Hver dag. Ca. 5 km.
Undtagen lige idag, hvor min bil er til service. (Læs får livgivende førstehjælp for MANGE tusind kroner) Tænker indimellem, at man da godt kunne cykle på arbejde, det er jo ikke fordi man ikke kunne trænge til lidt motion. Men det bliver bare ligesom aldrig til noget.

Idag fandt jeg ud af hvorfor:
Man skal tidligere op om morgenen. Okay det kunne måske nok gå, når solen skinner som imorges, og det går jo faktisk også ned af bakke det meste af vejen på job. 
MEN kan du være helt sikker på, at der går 100 år og en madpakke før jeg cykler igen, efter den tur jeg havde hjem idag: Stiv kuling, regnvejr, modvind, halv flade dæk, sulten og op ad bakke! HELE vejen!! Jeg er IKKE god, når jeg er sulten - slet ikke - men det kan der selvfølgelig gøres noget ved. De flade dæk kunne måske også fixes, men regn, blæst og bakker! Det.fungerer.bare.ikke!!! 

Og jeg hader at svede! Og skulle også købe mad og perler!

Doven? JA! Magelig? JA! Forkælet? JA! Luksusdyr? JA!

Men jeg stemmer stadig på rød blok!! 

3 kommentarer:

  1. He he...

    Jeg skriver hermed under på samtlige af dine JA'er - også den med rød blok ;-)

    SvarSlet
  2. Hej

    Ja, jeg får heller ikke rigtig taget mig sammen til at cykle, endda ville den ene datter meget gerne have at vi gør det til skole og arbejde.

    (ikke helt enige med den røde blok):-)

    SvarSlet
  3. Hmmm, den røde blok er jeg med på.

    Magelig - jo, det er jeg nu nok, men doven? Njaaaaej, det kan jeg vist ikke beskyldes for, men jeg cykler også på arbejde.

    Bil nr. 2 ku' vi nok få råd til, men jeg vil hellere ha' en ladcykel og en unge mere!

    Men, tak for grinet! Jeg håber, du får slæden tilage uden en alt for voldsom mekanikerregning.

    Knus Karen

    SvarSlet