lørdag den 27. august 2011

Afrika Nu!

Jeg bliver simpelthen så ked af det, når jeg ser billeder fra Afrikas Horn.... De store brune, bange børneøjne skærer sig så langt ind i mit hjerte, at tårerne står højt i øjnene.

Jeg kan bare IKKE holde ud, at nogen skal have det sådan... Har selvfølgelig sendt op til flere bidrags-smser. Men hvad med imorgen? Og om 3 måneder? Hvad fanden gør vi...??

(Sidder du og tænker, " kan man nu være sikker på pengene kommer det rigtige sted hen" og "går det ikke bare til administration det hele", så har jeg bare en ting at sige: Få agurken ud af røven og læderet op af lommen!!)


2 kommentarer:

  1. Agurken er ude? - sad sgu og tudede foran flimmeren fra kl. 21.15 til de sprang i vandet... det gør bare ondt ondt ondt helt inde i hjertet,
    Kh Mie :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tudede også Mie - og måtte zappe væk hvergang de viste indslag med børn. Kan bare slet ikke ha' det!! :-((

    SvarSlet