søndag den 14. august 2011

En ny start

Imorgen starter et nyt skoleår.

Da jeg sidst sad her aftenen før, for 2 år siden, græd jeg. Som pisket og flere dage i træk!
Græd fordi jeg stadig ventede på mit barn. Det barn, som jeg havde ventet ville komme flere år før.

Nu GLÆDER jeg mig til at modtage 28 forventningsfulde elever i 1. klasse. Væk er sorgen og angsten for aldrig at få min mindstemus. Det er skønt, befriende, lettende og meget berigende at kunne gå ind i det KÆMPE arbejde det er med sådan en førsteklasse, uden at bære alle frustrationerne med sig.

Men spørger du mig om jeg ville gå det hele igennem igen? Så JA!

1 kommentar:

  1. Dejligt at skønne Malthe er i reden og så håber jeg du får en god start med din store 1.klasse - min mindste mus starter også i 1. kl i morgen og er fuld af forventning

    kh Anette

    SvarSlet