tirsdag den 27. april 2010

Region!

Vi har netop fået den meget glædelige nyhed, at vi er sendt i en ny region!

Denne gang ligger vores sag i Bogota - hovedstaden i Colombia. Det er vi meget glade for og mavefornemmelsen er den helt rigtige. Faktisk er det det, vi (jeg) håbede på, da vi kæmpede for at få trukket vores sag ud af Neiva! I Bogota får man som regel barn i forslag inden for 2-3 måneder, så nu er ventetiden forhåbentlig til at se en ende på! Til gengæld skal man forvente et ophold på 7-8 uger, men det klarer vi nok også.

Det kribler og krabler i mig - og samtidig kæmper jeg for at holde hovedet i ro. Man kan jo så nemt blive skuffet! På den anden side set - så har jeg aldrig hørt om nogen, der har flyttet region 2 gange, så denne gang skal det bare lykkes!!

7 kommentarer:

  1. HEP HEP HEP - for en snarlig forløsning!
    Jeg kan klart anbefale en kanut derfra - det er de skønneste af slagsen!!!
    De bedste ønsker herfra,
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Verdens bedste nyhed, søde Heidi!!!
    Stort tillykke med ny region og må jeg snart skulle råbe et endnu større tillykke ud over den smukke, røde afrikanske jord!
    Kan mig bare jubeloptimist!

    Hep, hep, hep for ny fantastisk besked lige om lidt.....!

    SvarSlet
  3. JUBIIIII - det er den allerbedste nyhed - næst efter BIF, men nu kan det også kun gå for langsomt at nå dertil. Fantastisk, Heidi. Tillykke med det og lad os så få en skøn trunte af juble over.

    SvarSlet
  4. Vi krydser vores fingre, tæer og alt muligt andet...

    En dag må du lige forklare os, hvad det hele går ud på - det virker ihvertfald ret strengt!

    SvarSlet
  5. YES Heidi- sikke en dejlig nyhed - åh hvor jeg håber det må gå stærkt

    Come on ICBF

    Hilsen Anette

    SvarSlet
  6. Dejlig nyhed :-))

    Kan du mærke, hvordan vi bare krydser både fingre, tæer og alt muligt andet for jer!!!

    Selvfølgelig lykkes det for jer.

    God weekend!

    Eva

    SvarSlet
  7. Hovsa - jeg glemte vist at underskrive mig, da jeg i min iver ville juble over tildeling af region. Men nu ved du så det er mig, der står bag det unavngivne anonyme indlæg fra den 28. kl.12.29

    Kh Vivian

    SvarSlet