tirsdag den 6. april 2010

Mor er ikke skuffet, mor er vred!!

Jeg er bare så træt af det, at jeg slet ikke ved, hvor jeg skal gøre af min vrede! Det kan for "fasan i helgoland" da ikke blive ved!!! Jeg ved ikke engang helt, hvem det er jeg er vred på.
Sagsbehandleren hos AC tror jeg egentlig gør hvad hun kan (selvom det måske kom til at gå ud over hende i forrige indlæg)- det er nok nærmere under sydligere himmelstrøg den er gal....
Hvis der ikke i det mindste snart kommer svar på vores spørgsmål, så tager jeg selv telefonen og vrider et svar ud af madammen på mit bedste skraldespanske!!
SGU!!

2 kommentarer:

  1. Fandme sgu - og en hel masse andet. Den slags uvished STINKER. Hold da op jeg håber der er en der snart får overblik. Snart som i NU NU NU!

    mh Vivian

    SvarSlet
  2. Im in chock! Fik du virkelig det svar at hun ikke havde overblik???????? Kan godt forstå du er ved at gå grasat!!!!!
    HÅBER virkelig for jer, at der snart kommer OVERBLIK!

    Mange hilsner Lone.

    SvarSlet