torsdag den 29. september 2011

Digital native

Jeg har før vist billeder af Malthe, der hygger sig med min Mac og iPaden. Derudover kan han godt lide at lege med min telefon, hvor nogle af spillene fra iPad også er, ligesom han nyder at høre musik på den. Han er superbruger og ræser rundt på elektronikken, som have han aldrig lavet andet.

Nu kan han så åbenbart også blogge fra iPhone! I hvert fald er det ham der har uploadet forrige indlæg, som jeg ikke bemærkede, før der var besked om jeres søde kommentarer! Den lille laban ;-)

Malthe bliver 3 år til maj, og mon ikke han til den tid stiller samme krav som den unge dame herunder :-)



'''

2 kommentarer:

  1. Ja, det trumfkort kan jeg også finde på at trække i "nødssituationer" ;-) Og den virker hver gang...
    FX. over for min mand: "Det er altså BØRNENE, der har snuppet det sidste slik i skabet" ;-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at han næste gang skriver en besked. :-):-))

    SvarSlet