tirsdag den 20. september 2011

Stilhed....

Der kommer sgu ikke meget interessant her fra min hånd for tiden, men jeg er fyldt op af dårlig søvn (som ikke skyldes M), et arbejde med 28 søde mens også meget livlige 7årige og så almindelig familiær travlhed med ungerne skole og lektier, fritidsaktiviteter, forældremøder, andre møder og hverdagens øvrige regnvåde trivialiteter.

Med andre ord: Mor hænger lidt i efterårsbremsen.

Jeg har et indlæg på vej om, hvad tid gør for et adopteret barn. Det skulle være skrevet for uger tilbage, men lader altså vente på sig. Hvis du stadig gider kigge ind af og til, så lover jeg det kommer inden længe. Skal bare lige.... ;-)

4 kommentarer:

  1. Kære Heidi

    Jo jeg kigger ind af og til, og bliver også ved med det.... mig slipper du ikke lige af med. Elsker dine sjove, ærlige og livskloge indlæg.

    Men hvor jeg dog kender det. Man har så mange gode ideer og intentioner, men tiden er bare ikke altid til det.

    Men pludselig er tiden der igen, og så vil jeg elske at læse med igen.

    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord Louise!

    SvarSlet
  3. Heidi - jeg fortsætter også med at kigge ind for jeg elsker din blogindlæg

    kh Anette

    SvarSlet
  4. Hej

    Jeg kigger også forbi en gang imellem.

    vh
    Désirée

    SvarSlet