lørdag den 23. april 2011

Sleepless in Silkeborg

Om 48 timer ligger jeg stensikkert også her i min seng og kan ikke sove! Det vil da være aftenen inden jeg atter skal på job - og jeg har næsten altid svært ved at sove, når jeg har været væk et stykke tid.

Jeg kan godt mærke, at jeg skal gøre mig lidt umage, for ikke at være lidt ked af det. Og da slet ikke allerede nu, så det ødelægger de sidste 2 påskedage. Men jeg ville lyve, hvis ikke jeg sagde, at den lille tristhed er derinde et sted...

Må resten af din påske blive god!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Må din påske også blive dejlig, Heidi, selvom tankerne om job jo fylder.
    Jeg kan sagtens følge din lille tristesse over at skulle i gang igen, men hvis vi nu tager hurrabrillerne på, så går du en tid i møde med pænt mange helligdage og småferier og om ikke så længe, ja så venter en god lang sommerferie sammen med dine tre skønne børn.

    Nyd nu mandagen, som også bliver med sol og dejligt vejr...

    SvarSlet
  2. Tak Anne, jeg er ved at finde ja-hatten frem, håber den passer ;-)
    Og ja - det er det helt rigtige tidspunkt at starte på, og efter sommerferien har jeg atter fået mulighed for at komme på nedsat tid, så det hele skal nok gå!
    Det er vist bare den med hullerne i osten, der kigger frem igen ;-))

    SvarSlet
  3. Jeg smider bare lige en krammer tværs gennem landet. jeg kan godt forstå dig, den lille triste indeni og den er okay. Den skal have lov til at være der, lige som hullerne i osten, for hvis ikke den var der havde du jo været ligeglad med det hele og det er du jo ikke...

    Kram og en påskeblomst!
    Karen

    SvarSlet
  4. Hej Heidi

    Jeg vil bare lige ønske dig rigtig god arbejdsdag i morgen.
    Helt sikker på at alt går fint, og som Anne skriver, så er sommerferien lige om hjørnet.

    kh Désirée

    SvarSlet