søndag den 17. april 2011

Det var det

Min barsel er nu endegyldig forbi! Jeg har nydt den som aldrig før og spørger du mig nu, kunne jeg være på barsel forevigt!

I den forløbne uge var jeg på skolen et par dage for at forberede mig, og jeg kiggede også forbi skolefesten torsdag aften, hvor jeg fik hilst på en del elever og forældre. Det var rigtig fine dage, der fik mit fokus væk fra hullerne i osten, og jeg er nu ikke længere "skræmt" ved tanken om at skulle på job. Mavefornemmelsen er fin og det gør unægtelig påskeferien lidt bedre!

Dog kan jeg ikke sige mig fri for, at der sidder en lille angst-orm og gnaver i baghovedet. Den gnaver i den bekymring, at jeg skal blive stresset igen. Selvom jeg havde okay styr på ventestressen inden jeg gik på barsel, så kan jeg godt se nu, at jeg jo ikke havde det godt. Mit håb er, at når nu ventetiden ikke længere er en faktor i min hverdag, at jeg så kan undgå at få det dårligt igen. Jeg har det bedre nu, end jeg har haft i årevis - det gider jeg godt holde fast i!

Den sidste dag på barsel blev markeret med en lille shoppetur efterfulgt af frokost med en kollega.
Dagens indkøb - sko selvfølgelig:
(I ved godt det er hot at være bleg, ikk'?)

3 kommentarer:

  1. Uhh dejligt med en shoppetur, er det ikke Gidigio sko???

    KH
    Katja

    SvarSlet
  2. Yep Katja :-)) Soooo nice!

    SvarSlet
  3. Bleg?
    Du har mere farve end mig, din indianer!

    Hilsen Karen aka Den Skummetmælsfarvede!

    SvarSlet