onsdag den 27. april 2011

Med foldede hænder...

...gik min lille pige til ro i aften.

Andrea er meget optaget af sin tid i Colombia i øjeblikket. Ved sengetid gav det idag anledning til en snak om alle de ting, vi desværre ikke har svar på, men som vi sammen forsøger at rumme og finde mulige svar på.

Inden vi siger godnat, har vi følgende samtale:

A:"Mor, jeg tror jeg vil drømme hvordan min Colombia-mor ser ud."
M: " Det lyder da dejligt."
A: "Så kommer jeg og vækker dig og fortæller dig det."
M:"Det må du endelig gøre!"

Vi siger godnat, og jeg ligger lidt ved hende.

Et øjeblik efter folder hun hænderne, og jeg kan svagt høre hende hviske:
"Kære Gud. Jeg vil gerne drømme om min Colombia-mor!"


Åh hvor jeg håber, hun vækker mig i nat....

5 kommentarer:

  1. Hej Andrea!

    Hvor er du en dejlig pige. Jeg håber du får en rigtig dejlig drøm med din Colombia-mor. Jeg glæder mig til at høre din drøm.

    Kærlig hilsen
    Mormor

    SvarSlet
  2. Årrrrhhhhhhh hvor er hun en darling. Hvor må du være stolt. Jeg håber også, hun vækker dig i nat.

    Stort kram fra Estrid

    SvarSlet
  3. Kære smukke, søde og eftertænksomme Andrea. Jeg vil folde mine hænder i aften og bede til at din drøm går i opfyldelse.
    Knus fra Tante L.

    Kære Heidi.
    Jeg føler et lille stik i hjertet når jeg læses din beretning. Simpelthen fordi jeg ville ønske vi kunne give vores børn svar på alt det, de gerne vil vide, men som du selv skriver, så har vi ikke svar på alt. Men ja, vi kan være samme med dem om at rumme det og finde mulige svar. Håber din søvn i nat bliver afbrudt af din smukke datter.
    Kram

    SvarSlet
  4. Åhh søde Andrea, hvor jeg håber du har drømt sødt i nat. Sidder her med tårerne løbende ned af kinderne, og håber så inderligt det er lykkes for dig.

    Mange hilsner
    Louise - Isabell og Phillips mor

    SvarSlet