søndag den 26. juli 2009

Med hæklenål og tråd

Jeg er en absolut ikke-krea, når det kommer til håndarbejde. Har godt nok gået til syning i ungdomsskolen da jeg var 15, men det blev ikke til meget mere end et bogomslag, et par blomstrede bukser og en habitjakke. Siden dengang har min kreativitet rakt til et par forhæng og oplægning af bukser.

Nu er jeg imidlertid blevet stormende forelsket i dette tæppe:


Er sikker på at det vil klæde den "vogn", af en eller anden slags, som mit kommende barn skal have. Derfor har jeg besluttet mig for at lære at hækle. Man kan ligeså godt slå et stort brød op, når nu man skal i gang, og derfor et det mit mål at hækleriet skal ende med et tæppe som dette!

Derfor hører jeg gerne fra nogen, som kan hjælpe mig i gang. Gode råd af alle slags modtages med kyshånd!

Lad høre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar