lørdag den 22. november 2008

Barndomshjem og fødselsdag!

Idag har jeg sagt farvel til mit barndomshjem.

I 36 år har mine forældre boet i det klassiske 70'er hus - så det var med en vis vemod jeg tog derfra i aften. Mange minder ligger tilbage, men også gemt i mit inderste. Leg i haven, snak ved køkkenbordet og på kanten af badekarret, børnefødselsdage, teenageværeslet, kærester, den første jul med mine egne børn og utallige hyggelige besøg efter jeg flyttede hjemmefra i 1990.

Afskeden med huset faldt sammen med min mors fødselsdag, så det har været en dejlig dag trods alt. Heldigvis er det ganske frivilliget mine forældre forlader huset - det er solgt og de venter nu på, at den nye andelsbolig bliver klar. Indtil da bor de i sommerhuset - og jeg overtager fornøjelsen af at skulle huse hele familien juleaften. :-))

Tillykke med de 58 år mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar