mandag den 7. maj 2012

Du er min øjesten

en lille dejlig en, er du.
Og når vi to følges ad,
så er jeg altid glad, som nu.
Du er et stykke af himlens blå.
Alt verdens lykke, den skal du få.
Hvem kommer så på den grønne gren?
Det gør min øjesten og jeg!



Man kan godt blive lidt genert, når 22 mennesker synger fødselsdagssang!

Malthe  bliver 3 år idag! 

Den Malthe vi har kæmpet så hårdt for og så hårdt med.

Han har taget en kvantespring i sin udvikling, og jeg er så STOLT, når jeg ser på hvor det lille menneske er idag, i forhold til da vi først fik ham. 
For hver dag der går, bliver han mere og mere sikker i sin grund, udtrykker sig klart i ord og handling og deler ud af alt det han rummer.

Den 7. maj er en særlig dag. 
For 3 år siden måtte hans mor give ham fra sig. Idag får han et ekstra knus på vegne af hende.
For 2 år siden fik vi den magiske opringning om, at lige netop han skulle være vores.
For 1 år siden blev han døbt.

Et stort tillykke med fødselsdagen søde Malthe - du er mere elsket end du aner!

3 kommentarer:

  1. Kære Heidi :o)
    Også et tillykke med Malthe herinde på din blog. Kærligheden lyser ud af dit indlæg og jeg blev faktisk helt rørt over at kunne genkende den kærlighed og taknemmelighed, som jeg også oplever med Marco og som er så ny for mig. Meeen jeg er også blevet en værre tudemarie efter at have fået ham...
    Jeg håber I har haft en skøøøn dag og har forkælet ham fra top til tå...
    Knus fra mig...

    SvarSlet
  2. Tak skal du have søde Kristine! Og ja - man kommer ikke i mindre kontakt med sine følelser efter man bliver mor ;-)
    Kram

    SvarSlet
  3. Hvor er han dejlig

    Igen tillykke med de 3 år.

    kh Désirée

    SvarSlet