lørdag den 28. april 2012

Livet er for kort

- til grimme sko!

Derfor var disse lækkerheder nødt til at gå med mig hjem idag.





De er fra Gidigio, handskebløde,  i en skøn farve og helt klar mine nye bedste venner! Egnede til både hverdag og fest, når nu man ikke er til høje hæle.

Og det allerbedste er, at det indimellem har sine økonomiske fordele, at ens søster arbejder i en skobutik. ;-)

P.S.
Kan du se noget mærkværdigt på mine fødder? Det er ikke striberne!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. De ser godt nok lækre ud! Kunne være man skulle ofre pengene i stedet for at blive ved med at købe alle de par billige dårlige ballerinaer:-)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor ser de lækre ud, er de helt flade, eller er der bare det mindste lille hæl på, så mig, i normalt høje hæle kan gå i dem??

    SvarSlet
  3. SÅdan en pris, fandt dem lige på nettet, for at se højden.

    Men håber virkelig, at du har fået en 20-25% i rabat. :-o

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre ballerinaér, de ville nu også passe mine fødder perfekt ;o)

    Hvad er der dog sket med din højre fod - den er så hævet?

    Knus
    Malene

    SvarSlet