fredag den 23. marts 2012

Trøstetrøfler





- blev det heldigvis ikke til!

Efter mere end 5 ugers uvished, har jeg idag fået afklaring på, at jeg bliver i det job, jeg er SÅ glad for! :-))

Jeg er meget lettet, men også berørt på de kollegers vegne, der ikke er så heldige som mig.

Der skal dog være plads til min personlige glæde, så om lidt vil jeg nyde lidt "affaldskage" sammen med mine drenge, som jeg er alene hjemme med.

Håber din weekend bliver god - min gør!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Super dejligt at høre Heidi, har tænkt på hvordan det gik dig.

    KH
    Katja

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre!
    Det lyder jo unægteligt, som den lokale kommune har været ude i en skolestruktursparerundeleanmeanteamskærespareøvelse....? Med prikkerunde....

    De eneste prikker, der bør eksistere, er polkaprikkede Tshirts og dem på gækkebrevene. Og så nogle andre - bare ikke dem på skuldrene fra en skoleleder.

    God weekend og hyg dig med kagen!
    Kh

    SvarSlet
  3. Godt at høre, Heidi... Jeg har sådan tænkt på dig igår.

    Knus herfra

    SvarSlet
  4. Hej

    Dejligt at høre at du ikke blev prikket ud.

    kh Désirée

    SvarSlet
  5. Godt for dig at få vished. Prikkerunder er bare noget l... Nyd foråret!
    Kh Lotte

    SvarSlet
  6. Puha - var det det som hang over dit hoved :-( Dejligt for dig at du kan beholde det job som du er glad for :-)
    Efter nogle nedskæringrunder på mit job kender jeg godt paradoks-et med egen glæde og medfølelsen med de andre

    Kh Anette

    SvarSlet