fredag den 30. marts 2012

Flad fredag

Sådan kommer det til at se ud, når far har travlt på arbejde, mor har en uge med job på fuld tid, møder, lægebesøg, afslutningsfest, skolefest og så lige de almindelige aktiviteter i en familie på 5.



Ikke noget kønt syn, men det får lov at stå en halv dag endnu, for jeg er træt og gider ikke beskæftige mig med andet end hygge og mine børn idag.

Forude venter en påske uden alt for mange planer, som mon ikke der kommer skik på hytten igen.

God weekend :-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kender det :-). Det kunne være skrevet af mig - dog er vi kun en familie på fire, men en teenagepige på 17 gør det af og til ud for to :-). God Påske!
    Kh - Lotte (www.lottesroom.blogspot.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Lotte!
      Jeg har en på 10, der desværre også er på vej ud af "teenagetangenten" i hvert fald hvad angår tøj ;-)

      Slet
  2. Tjaaa, ved ikke lige hvad min undskyldning skal være - vi er kun 4, men der ser sådan ud en gang om ugen mindst hos os...
    Jeg har også brug for bare at hygge med ungerne ind i mellem :-)
    Nyd påsken i lavt gear - jeg håber at vejret bliver bare en aaaanelse bedre!
    Knus Mie

    SvarSlet
  3. God påske til jer også, søde Mie!

    SvarSlet