søndag den 27. juni 2010

Tudedag!

Hold kæft hvor har jeg tudet i dag!!

Først over at min meget højt elskede computer var død - og dermed alle vores billeder fra denne tur til Colombia.

Dernæst over at Mirakel-Morten, der pt også er i C. for at hente en lille dreng, fik fat i en tingest, så vi kunne hive billederne over på Henriks pc.

Til sidst over at jeg savner min søster!! Vi skypede kort og jeg var helt slået ud bagefter. Hun fortalte hvor dejlig Silkeborg er lige nu, hvordan det gik med ungerne og om alt det vi sammen skal, når vi kommer hjem. Jeg var nødt til at ringe op igen, for at få tudet af ellers er jeg bange for det var fortsat hele dagen.

Jeg har lovet mig selv, at jeg skal være brav, modig og kæk på denne tur. Vi skal nyde det og GØR det også. Vi har det godt, bor godt og nyder tiden, hvor vi ikke skal koncentrere os om andet end at være familie. Faktisk går det helt godt med hjemveen, når altså ikke lige man taler med dem man savner allermest.

På mandag rejser mine forældre hjem. Gæt selv hvordan den dag bliver...

1 kommentar:

  1. Hurra for Mirakel-Morten - og for Skype - fantastisk opfindelse

    SvarSlet