fredag den 28. august 2009

Hvor er spanden?

Jeg skal have en spand!
En spand der kan rumme, at jeg brækker mig over
  • meldinger om ventetider der stiger og stiger
  • divergerende oplysninger
  • "umuligheden" for selv at gøre noget
  • frustrationer på ubestemt tid
  • "trøstende" ord om at "det skal nok komme"
  • at blive sprunget over
  • at føle mig sat tilbage, fordi jeg ikke venter første barn
  • uvidenhed
  • at balancere på en knivsæg, hvor man enten falder i det store ventehul eller falder i det lille optimistiske hul
  • magtesløshed
Giv mig en spand, der kan rumme det hele, give mig luft og afklaring!
Indtil da: "bøvs"!!

P.S. Jeg skal gøre mit ypperste for at næste indlæg bliver at mere positiv art!

2 kommentarer:

  1. Heidi - mon der findes en spand der er stor nok til adoptionsventetidsbræk? Hvis du finder en, så send mig lige adressen eller bestil en til mig også med det samme...
    Kh Mie

    SvarSlet
  2. Du må få min - jeg er færdig med den :/

    SvarSlet