mandag den 23. juli 2012

WTF!

-Moster, du er helt hvid i håret!

Er det her man siger tak eller stikker ungen en på kassen??

Jeg gjorde ingen af delene, selvom jeg måske havde lyst til at ruske ungen lidt, men hun havde jo ret, så jeg lod være.

Frisøren har haft ferie, så der var lige gået 10-14 dage længere end normalt mellem besøgene, og det sås. Tydeligt!! Skræmmende som jeg er grå i toppen. Meget!
Jeg magter det bare i.k.k.e! Vil sgu ikke være hende, der bliver spurgt om jeg er mormor, når jeg kommer for at hente min unge. Godt nok har jeg rundet de 40, men er det ikke noget med at fyrrene er de nye 30ere??? Og man har ikke gråt hår i 30erne.

Så afsted til frisøren med mig  idag. Hun gav mig desværre ret i, at det ser grelt ud, men også i, at det er alt for tidligt at springe ud! I stedet for må det blive et farvel til det mørke hår, som jeg har været så glad for, og så en mængde reflekser der forhåbentlig kamuflerer de grå udvoksninger lidt mere i tiden mellem farvningerne.

Det er lysere end jeg har haft det før, men det går jo alligevel den vej, når jeg en dag springer ud.
Synes selv det er blevet helt fint, også klipningen, men man skal sgu godt nok vænne sig til en anden farveskala.

Det er store problemer vi dealer med her! ;-)

Og nu er det så nu, at narcisissten piller i navlen og fremviser billeder af sig selv og det nye garn - som er lysere irl og derfor ikke skid bevendt. Men I vil jo så gerne se mig!! ;-))






4 kommentarer:

  1. Hej

    Det ser da rigtig smart ud. :-))

    kh Désirée

    SvarSlet
  2. Lææææææææks!

    Kh Karen, der IKKE er 40 endnu og går kørt med highlights de sidste 5-6 år...

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde ord! Jeg er også selv glad for det :)

    SvarSlet