lørdag den 28. juli 2012

Jamen altså

Hvor heldig har man lov at være?

2 ud af 2 ugers familieferie har været skønnere end skønne!

Vi har i år kørt en noget mere low budget form for ferie end vi plejer, og det er den bestemt IKKE blevet ringere af! Slet ikke!
Det hjælper selvfølgelig også på det hele, at vi har været beriget med dejligt selskab og godt vejr. Når vejret er godt er de gratis udeaktiviteter højt elsket i familien og humøret bare generelt lidt bedre, end hvis man skal sidde lårene af hinanden indendørs.

Og ja, man kan tage regntøj og røjsere på, men når man nu har et barn, der synes den slags er så pinligt og kikset, så tager det sgu lidt af fornøjelsen, når man skal hælde ungen i det, fordi han er bange for at blive set af nogen han kender ;-) Og røjsere er bandlyst! All Stars er bare ikke gode i regnvejr, skal jeg hilse og sige :-)  Det er en fase, I know, men jeg forudser det bliver en af de længere ;-))

Den forgangne uge er brugt i mormor og morfars sommerhus, med besøg af elskelige venner, strandeture, cykelture og en enkelt udflugt til nogle sandskulpturer.





Vidste ikke jeg have ligget model!

Smukke!

Venner 


1 kommentar:

  1. Det kunne også være mig, der er brugt som model.....jeg tabte jo trusserne i Thorsminde!! Og jeg taber mit hjerte ved synet af de 2 venner <3

    SvarSlet