fredag den 8. februar 2013

Opladning

Julegaven skal indfries.

Om 10 minutter overlader jeg børnene i deres  fars trygge hænder og tager på et lille roadtrip til Amsterdam sammen med min søster.

Weekenden står åben. Vi ved hvor vi skal bo, hvad vi måske kunne tænke os, men intet andet er planlagt. Vi gør hvad vi vil, når vi lyster og trænger.

Det skal gøre godt med lidt tid, hvor man ikke skal tænke på andre end sig selv. Den seneste tid har været fyldt med alt for mange bekymringer.

Jeg glæder mig til at komme afsted! Og til at komme hjem igen. :-)


6 kommentarer:

  1. Sådan! Fornuftigt og helt fortjent. Rigtig god tur. Det kan kun blive en succes, hvis du synes skobutikkerne var lige så fede, som jeg synes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt mange skobutikker! :) Det endte med en Camper ;-)

      Slet
    2. Hahahaha, tænkte nok du ville bemærke det gode udvalg. Tillykke med Camper'ne!

      Slet
  2. Det vil gøre dig så godt Heidi. Nyd hvert minut. Vil savne dig på løbeturen i morgen hahaha. Kram

    SvarSlet
  3. Rigtig go tur Heidi - lyder til at blive en skøn skøn weekend.

    SvarSlet
  4. Hej

    Ja, det ser ud til at have været en rigtigt god tur efter
    billederne på FB.

    kh Désirée

    SvarSlet