fredag den 8. juni 2012

Efterlysning!

Kvinder til deltidskollektiv søges!

Du behøver ikke selv have børn, men har du nogle mellem 3 og 10 år ville det være at foretrække.

Vi skal være sammen, når vores mænd ikke er hjemme og hjælpes ad med tilberedning af forholdsvis fornuftig mad, lektielæsning, højtlæsning, oprydning, vasketøj, bygning af LEGOtårne, diverse spil, pigesnakke, drengesnakke, konfliktløsning, gyngeskubning, cykelture og afhentning af børn i diverse institutioner og hos legekammerater.

Du skal elske din mand, hvis du har en sådan, men også være frisk på en lille tilsvining af mandekønnet, når der skal "luftes ud". ;-)

Du skal være til hyggebukser og hængerøv, når det hører sig til. Rosé, mokaii og cocktails, når det er passende. Og endelig skal du have glimt i øjet, være trofast og klar til at synde med kalorierne i ny og næ.

Lyder dette som noget for dig, hører jeg gerne fra dig snarest! :-)

8 kommentarer:

  1. Melder mig på banen:-)
    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Det gad jeg supergodt, men bor du ikke i Jylland? :-) Det er lidt langt at køre for at hente børn og lave mad, synes jeg :-)
    Dejligt initiativ!
    Kh Lotte

    SvarSlet
  3. i´m in, har dog endnu ikke børn :)

    SvarSlet
  4. Kommer snart....det er lige mig du efterlyser :)

    SvarSlet
  5. Jeg er på! Det lyder lige som noget for mig:-)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Super godt initiativ - jeg er med:-)

    SvarSlet
  7. Jeg er bare fuldstændig klar. :-))

    SvarSlet