søndag den 22. maj 2011

Ikke så ringe endda

Jeg skylder vist en update på jobsituationen:

Altså:
- Jeg er jo på ingen måde vild med at fise ud af døren før en hvis herre får sko på om morgenen!
- Jeg synes stadig rettearbejde og elevplaner er noget samme herre har opfundet!
-Jeg synes stadig det er forkert, at et lille barn skal tilbringe flere af sine vågne timer hos en anden end forældrene.
- Jeg savner roen om morgenen og om eftermiddagen.

Men:
- Jeg må også konstatere at jeg faktisk godt kan lide at være sammen med de der børn.
- Og kollegerne!
- At der er okay at komme lidt ud af barselsboblen, selvom man af en eller anden grund tager på af at arbejde, fordi man er "nødt til" at spise hver gang der er pause ;-)
- At der venter arbejdsopgaver forude, som jeg ser frem til at tage hul på.

Faktisk vil jeg gå så vidt som til at sige, at det ikke er så ringe endda! 

Men hold kæft  hvor jeg glæder mig til at komme på nedsat tid igen efter sommerferien. Det vil forhåbentlig give lidt mere ro i dagligdagen og betyde, at jeg ikke skal sidde og forberede mig fra kl 20.30 om aftenen.

P.S
Nå ja, og så betyder det altså ikke, at jeg skal være lærer 15 år mere! Selvom det går fint skal man jo ikke opgive sin drøm!

P.P.S.
(Og hvis ham der gemalen kom og spurgte om ikke vi skulle have en 4'er, så ville jeg ikke tøve et sekund med at sige ja! Om ikke andet så for barslens skyld ;-)) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar